Dupa ce s-au
dat gaurile in suportul de topcase, se fac insemnarile pe cadrul
motocicletei. Se va avea in vedere ca gaurile de pe suportul de topcase
si cadrul motocicletei sa fie in acelasi plan.
Se masoara
distanta dintre suportul de topcase si cadru si se taie 4 tevi la
aceste dimensiuni.( dimensiunea A in poza de mai jos
)
Dupa ce s-au
dat gaurile se monteaza aceste 4 tevi cu ajutorul unor suruburi de
M6.(se recomanda montarea suruburilor in pozitie inversa fata de cea
finala pentru o demonatare mai
usoara)
Se creaza
piesa de legatura dintre cadrul suportului de bagaje si teava dintre
suportul de topcase si cadrul motocicletei.( piesa notat cu B
)
Se
recomanda ca toate piesele de legatura se aftuiasca pe pozitie,
motocicleta acoperindu-se cu un sort de piele ca sa nu cada brocuri de
sudura pe ea.
In piesa de legatura dintre rama
suportul de bagaje si maner ( piesa C ) se va suda o piulita de M6
pentru a facilita prinderea de maner.
Sudarea
piulitei in interioul
tevii
Gaura de pe
maner pentru prinderea suportului
Dupa ce au fost
aftuite se demonteaza tot si se trece la sudare finala. Eu sudarea
finala am facut-o cu autogenul (sudura
oxi-acetilenica)
Dupa ce au fost terminate sudurile, se polizeaza, se slefuiesc, se
chituiesc defectele, se aplica un strat de grund si apoi minim 2
straturi de vopsea.
Produsul
final:
Aceste
suporturi au fost facute pentru acest model de genti, cod louis
10025434: