Acasa Membri Istoric Modele Materiale Reparatie - Modificari Tutoriale Moto Trasee Harti Stiri Moto Download Contact Forum
Cautare
Zona Membri
Retine Parola

Recuperare Parola | Cont Nou
Facebook
 
Tenere in lume
Club Tenere Spania
Club XT600 Brazilia
Club XTZ Polonia
Forum Super Tenere Franta
Forum XTZ750 Olanda
Grupul Yahoo! al posesorilor de XTZ750
Horizons Unlimited
Rallye Tenere
Super Tenere Cehia
Tenere Club Danemarca
Tenere Club Elvetia
Tenere Club Franta
Tenere Club Germania
Tenere Club Italia
Tenere Club Olanda
Tenere Club Ungaria
Tenere Legend
Tenere Ungaria
TONC Portugalia
XT Tenere Austria
XTZ Club Italia
Parteneri
Mobila NMD
Unimotors.ro - Piese si accesorii
MotoSpecs - Specificatii tehnice moto
Motorcycle Luggage & Panniers - NSEW Moto
Erori auto-moto
Comunitatea erori.ro
Manuale de reparatie
Monitorizare WEB
Stiri Moto - Vizualizare stire
 Yamaha V-Max 2009 - lansarea oficiala Postat de Domusciuc Bogdan la data 05.06.2008 

La peste 20 de ani de la lansarea primului model, pe 4 iunie la ora 20.00 CET Yamaha a lansat oficial mult-asteptatul V-Max 2009. Daca designul noului model nu a mai fost o surpriza, acesta aparand inca de pe 27 mai , avem acum o prezentare completa impresionanta facuta pe site-ul dedicat NewV-max.com

Yamaha a declarat ca principalele obiective de atins cu noul V-Max au fost: un motor extrem de performant, acceleratia puternica, manevrabilitatea precisa, un design unic si compatibilitate cu standardele Euro III. Rezultatul este o motocicleta de 310 kg cu un impresionant motor V4 de 1697cc ce dezvolta imensa putere de 200cp la 9000 rpm si cuplul de 166,8Nm la doar 6500 rpm.

Noul V-Max a evoluat foarte mult la toate capitotelele si este mai musculos ca niciodata. Cu siguranta are o prezenta inconfundabila, cu linii de design preluate de la vechiul model. Contribuie cu succes la senzatia de "muscle bike" janta spate de 18 incaltata de o anvelopa 200/50 R18,prizele de aer generoase situate in lateralele rezervorului dar si ampatamentul imens de 1700mm.

Sisteme electronice avansate precum Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I) si Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T), au un rol important in dezvoltarea celor 200 de cai din motorul V4 la 65 de grade.Franele au acum ABS si etriere cu 6 pistonsase pe fata ce tin doua discuri de 320mm respectiv un disc de 298mm pentru spate. Suspensia este reglabila complet iar jantele sunt de 18 inch.

Yamaha V-Max 2009 este limitata electronic la viteza maxima de 220km/h. Desi neconfirmat, este de asteptat ca pretul sa fie undeva in jurul valorii de 13.000 ?.


Imagine: 7860404.03.06.2008.jpg  Imagine: 6065955.03.06.2008.jpg  Imagine: 1312476.03.06.2008.jpg  Imagine: 8221807.03.06.2008.jpg 
Imagine: 7753728.03.06.2008.jpg  Imagine: 695459.03.06.2008.jpg  Imagine: 4974710.03.06.2008.jpg  

Motor si transmisie

Tip 4 cilindri in V, 4 timpi,
4 valve, DOHC,
racit cu lichid
Capacitate cilindrica 1679 cc
Alezaj x cursa 90.0 x 66.0 mm
Raport de compresie 11.3:1
Putere maxima 200 cp / 9000 rpm
Cuplu Maxim 166.8 Nm / 6500 rpm
Alimentare Injectie
Cutie de viteze 5 viteze
Transmisie finala Cardan

Cadru si dimensiuni

Dimensiuni (L x l x H) 2390 x 820 x 1190 mm
Ampatament 1700 mm
Inaltime sa 775 mm
Garda la sol 140 mm
Greutate la gol 310 Kg
Cursa suspensie fata 120 mm
Cursa suspensie spate 110 mm
Anvelopa fata 120/70 R18M/C
Anvelopa spate 200/50 R18M/C
Frana fata Disc dublu de 320 mm
Frana spate Disc de 298 mm

Alte specificatii
Consum nc
Capacitate rezervor 15 litri

Performante
Acceleratie 0-100km/h nc
Viteza maxima 220 km/h (limitata electronic)
Raport CP/Kg 0,64

Sursa: Motoflash